Робочий час:   Call-центр: ПН-СБ - с 09:00 до 19:00, НД - з 10:00 до 17:00

Що робити, якщо на лобовому склі з'явилася тріщина?

25.07.2024
Белый дым из выхлопной трубы
Тріщина на лобовому склі – проблема, з якою може зіткнутися навіть найакуратніший водій. Адже з'явиться вона може не лише внаслідок ДТП, а й через попадання на скло каміння з-під коліс авто, що рухається попереду. Щоправда, і це ще не всі причини. Докладніше про них і про те, що робити, якщо лобове скло все ж таки постраждало, читайте в нашій статті.

Чому на лобовому склі може з'явитися тріщина?


Вище ми вже відзначили дві можливі причини сколів, але можуть бути й інші. Так, наприклад, тріщина на лобовому склі може вийде також внаслідок того, що:
  • при встановленні скла були допущені помилки. Це може бути тоді, коли водій у спробі заощадити звернувся на неперевірену СТО або зовсім виконує монтаж скла самостійно;
  • мав місце різкий перепад температур. Якщо ви взимку спізнюєтеся на роботу або в інше місце, то вам все одно не варто розморожувати скло окропом. Адже так на склі утворюються мікротріщини, які розповзатимуться по поверхні дедалі більше.

Які ушкодження скла бувають?


Белый дым из выхлопной трубы Не всі тріщини, та й у цілому пошкодження скла, є однаковими. Деякі з них можна виправити, а через деякі доведеться викласти круглу суму за нове скло. Усі пошкодження лобового скла можна розділити на такі типи:
  • кругле ушкодження з ямочкою посередині;
  • тріщина на склі у вигляді зірки, «промені» якої розходяться від місця ушкодження (найчастіше таке пошкодження утворюється внаслідок попадання каменю на поверхню);
  • дві тріщини розходяться від місця удару, зазвичай це трапляється у разі падіння на скло якогось предмета;
  • комбіноване пошкодження з кількох сколів та тріщин, з таким водій транспортного засобу зазвичай стикається у разі ДТП.
Але, тільки визначивши тип, визначити чи підлягає скло ремонту не вийде. Слід уважно ознайомитись із характером ушкодження. Якщо глибина деформації не велика, то вирішити проблему можна, якщо ж вам здається, що ситуація будь-якої миті може погіршитися, тоді краще не жартувати і не відкладати свій візит на СТО. Мало того, що це в принципі виглядає не естетично, так ще й небезпечно. Адже це перешкоджає хорошій видимості, а також може перешкодити під час керування автомобілем.

Як прибрати тріщину?


Белый дым из выхлопной трубы Якщо таке лихо, як тріщина на лобовому склі, все ж таки спіткало вас, тоді вас напевно цікавить як вирішити проблему. Тут найважливіше – не нашкодити та бути максимально обережними. У цьому важливо діяти швидко. Чому? Тому що в тріщини в будь-якому випадку проникатимуть частинки пилу, волога тощо. Це все сприятиме швидшому руйнуванню скла, адже все накопичуватиметься і виконуватиме роль абразиву. Це ускладнить спочатку поставлене завдання, та й результат буде не дуже хорошим швидше за все (якщо ремонт в принципі можливий).

Якщо одразу приїхати на СТО чи вирішити питання самостійно не виходить, то треба заклеїти тріщини звичайним скотчем. Він запобіжить попаданню бруду і трохи стримуватиме збільшення пошкоджень. Під час руху ви повинні пам'ятати, що їзда має бути максимально плавною, інакше ваша система захисту злетить. Не забувайте про те, що заклеїти тріщину треба буде з обох боків.

Чи можна забрати тріщини самостійно?


Белый дым из выхлопной трубы Немає часу на поїздку на СТО чи хочете заощадити? У нас є для вас хороші новини – заклеїти тріщину може і самотужки. Для цього потрібно буде придбати спеціальний набір, який усуває дефекти вітрового скла. Вони теж бувають різні, тут економити точно не потрібно. Якщо з такою проблемою, як тріщина на склі, ви стикаєтеся вперше в житті, то краще купити комплект, в якому є докладна інструкція для новачків, де ретельно описана кожна дія. Що стосується наповнюваності комплекту, то він зазвичай включає наступні елементи:
  • шприц для дозування;
  • інжектор;
  • леза;
  • стрічки-самоклейки;
  • спеціальна полімерна речовина для заповнення пошкоджень.
За допомогою такого набору впоратися із поставленим завданням буде нескладно. Потрібно акуратно просвердлити кінець тріщини, щоб послабити рівень її напруги та зупинити просування. Після цього слід ретельно прочистити пошкоджену поверхню скла від забруднень, які могли вже встигнути потрапити до неї, а далі заповнити порожнини тріщини або сколу полімером з комплекту. Можна також використовувати спеціальні лампи для швидкого затвердіння полімеру. Після того, як матеріал затвердіє, вітрове скло треба буде відполірувати.

Процес не виглядає складним, але треба бути обережними - неправильно обране місце для свердління може призвести до того, що вітрове скло прийде в повну непридатність і тоді його вже треба буде повністю змінювати.

Як запобігти збільшенню тріщини на лобовому склі?


Белый дым из выхлопной трубы Видалення тріщин на лобовому склі - це, безумовно, дуже важливий і відповідальний процес, особливо, якщо власник машини вирішив впоратися з цим завданням самотужки. Але підступність таких ушкоджень у тому, що можуть збільшуватися (повільно точно не можна).

Якщо ви виявили пошкодження, подальше видалення сколів на лобовому склі пройде простіше, якщо ви дотримуватиметеся таких рекомендацій:
  • не протирайте місце пошкодження (натискання на скло сприятиме швидшій та явній його деформації) і не користуватимуться двірниками - вони сприятимуть проникненню забруднень у тріщину, про що вже йшлося вище. Просто заклейте ушкодження, щоб уникнути подібної неприємності;
  • не використовуйте підігрів скла – це дозволить закласти тріщини лобового скла успішніше, адже так ви виключите різницю температур у салоні та на вулиці;
  • не пересувайтеся швидко і по можливості вибирайте дороги без ям, вибоїн, сильних перепадів висоти.

Про що слід пам'ятати про самостійному закладенні тріщин?


Белый дым из выхлопной трубы Якщо ви вирішили все ж таки прибрати скол на лобовому склі самостійно, то найбільш відповідальним і важливим процесом буде свердління тріщини. Помилка на цьому етапі посилить ситуацію і зробить подальший ремонт ще дорожчим, ніж це могло бути споконвічно.

Щоб усе пройшло успішно, рекомендуємо прислухатися до наших порад:
  • виконуйте свердління лише на невеликих обертах;
  • застосовуйте для виконання маніпуляцій спеціальний свердло для триплексу;
  • вибираючи свердло орієнтуйтеся на те, що його діаметр повинен бути трохи більшим за розмір самого пошкодження (тріщини);
  • відступ у кілька мм від країв тріщини є необхідним;
  • видалення тріщин на лобовому склі не супроводжується наскрізним свердлінням, ніша повинна бути не глибшою від самого пошкодження.

А може все ж таки краще автосервіс?


Белый дым из выхлопной трубы Не всі власники транспортних засобів мають вільний час, щоб розбиратися в тому, як прибрати скол на лобовому склі. Також не маючи знань та досвіду є ризик погіршити ситуацію та потрапити на ще дорожчий ремонт. Тому для тих, хто не хоче ризикувати і цінує свій час найкращим рішенням буде все ж таки бачить на автосервіс. По суті, сервісмени виконуватимуть ті ж маніпуляції, про які йшлося вище, але за допомогою професійного обладнання та за наявності багаторічного досвіду.

На автосервісі фахівці дотримуються такого алгоритму дій:
  • Знежирення поверхні для подальшого гарного прилягання герметика до сторін тріщини.
  • Висвердлювання для зняття напруги.
  • Усунення повітря з пошкоджень, щоб не було бульбашок для заливання полімеру.
  • Очищення від бруду, щоб він не виступав додатковим абразивом і після латки поверхні не було жодних слідів.
  • Встановлення мосту, інжектора та сопла.
  • Заливання полімеру.
  • Висушування за допомогою УФ-лампи.
  • Полірування поверхні для надання їй естетики та забезпечення хорошої видимості під час руху.

А чи варто взагалі ремонтувати тріщини на лобовому склі?


Белый дым из выхлопной трубы Якщо тріщина невелика і немає сенсу міняти скло на нове, то ремонт тріщини буде оптимальним варіантом вирішення проблеми, який дозволить повернути первозданний зовнішній вигляд і подбати про безпеку водіння. Але, тут ви самі вирішуєте треба робити це чи ні. Але далеко не завжди у всьому є сенс. Так, купувати нове скло доведеться у таких випадках:
  • якщо площа ушкоджень займає понад 30% розміру скла. Звичайно можна пошкодження залити полімером, проте це буде чи не дорожче за повну заміну, та й у будь-якому випадку естетичність буде трохи «кульгати»;
  • якщо скол на склі доповз до краю, немає можливості відремонтувати тріщину на лобовому склі і структура триплексу повністю порушилася і ремонту вже не підлягає;
  • якщо у склі є отвір розміром 3 см.
Знайти герметик для ремонту лобового скла, а також інших ремонтних робіт в авто ви можете у нашому каталозі, перейшовши за посиланням. Серед них доступні: Також у нашому інтернет-магазині "Авторадості" є широкий ассортимент засобів по догляду за склом автомобіля.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено