На що звернути увагу при виборі каністри для палива?
04.07.2024
На перший погляд здається, що вибирати каністру для палива легко та й взагалі, що це не дуже й важливо. Яка різниця в тому, куди залити паливо для транспортування? Проте, тут не все так просто. Насправді, варто звернути увагу на багато параметрів, зокрема об'єм ємності, форму, матеріал, з якого вона виготовлена. В цій статті ми розкажемо вам про доступні варіанти та допоможемо зробити правильний вибір.
Коли ми говоримо про каністру для палива, то в нашій уяві перш за все виникає металевий прямокутник із декількома ручками та горлечком зверху. Такий варіант є дійсно найбільш розповсюдженим та надійним (така каністра під час падіння не лусне, а паливо не протече), проте далеко не єдиним. Хоча й металеві конструкції бувають різні, адже метал може бути різним. Частіше ємності виготовляють з оцинкованої сталі, вона доволі міцна, не піддається корозії та коштує відносно недорого. Бувають на ринку також і каністри з нержавіючої сталі, або алюмінію. Такі каністри відрізняються довгим строком експлуатації та придатні для транспортування не тільки бензину, а й питної води. Проте тут є нюанс - каністри з алюмінію є відносно «м?якими», тому на них частіше з?являються вм'ятини та потертості.
Також ви можете купити каністри зі сталі. Такі варіанти є найбільш доступними, проте на них може з?являтися іржа. Аби захистити поверхню варто прогрунтувати її та пофарбувати.
Трохи історії про «класику» … Класична 20-літрова металева каністра (вертикальний прямокутник, потрійна ручка та горлечко нагорі, Х-подібні штамповані ребра) з?явилась е в 1930-х роках.
Саме тоді була розроблена спеціальна металева каністра приблизно в тому вигляді, в якому ми її знаємо зараз, і в її простоті приховано багато цікавих деталей.
Перш за все звернемо увагу на конструкцію з потрійною ручкою у вигляді літери «Ш». Вона забезпечує:
Наступний пункт - Х-подібні ребра. Вони чудово підвищують жорсткість двох половинок корпусу каністри та забезпечують тривалий строк експлуатації каністри. Тут варто відзначити ще й той факт, що саме стик 2 половинок металевої каністри є одним із найслабших місць конструкції. Проте сучасні технології гарантують герметичність навіть на цій ділянці.
Складність процесу виробництва, відносно велика вартість матеріалу та особливості конструкції призводять до того, що металеві каністри виявляються відносно дорогими, та й важать чимало. Саме тому, було розроблено пластикові каністри для палива. Такі каністри приблизно в 3 рази дешевші за сталеві та помітно легші: сталева каністра важить близько 2-3 кг, пластикова – близько 1 кг. Однак тут треба розуміти, що пластик не такий міцний, корпус може просто луснути і все паливо розіллється.
Тут є ще нюанс. Пластикові каністри не можна використовувати для наливання бензину на АЗС, адже пластик є схильним до накопичення статичної електрики, яка може дати іскру та призвести до пожежі. Сучасні каністри є відносно безпечними в цьому плані. Для їх виробництва використовується міцний HDPE-пластик, нерідко – антистатичний. Каністри від перевірених брендів мають сертифікацію (підтверджує її наявність помітний значок на поверхні). Пошукайте на корпусі пластикової каністри літери «UN», розташовані одна над одною та взяті в коло. Однак, заправнику ви будете доводити це довго.
Лійки для заправлення палива також можуть бути виготовлені або з пластика, або з металу - великої різниці між ними немає. Тут ви можете обрати будь-який, зручний для себе варіант. Стовно ж форми можуть бути нюанси (у деяких транспортних засобах заправний люк та патрубок виведені в досить незручне місце - для таких варіантів потрібна спеціальна коса лійка.
Хоча тут можна вирішити проблему простіше. Можна використовувати пластикову лійку з гнучким шлангом.
Варто відзначити, що на ринку ви можете знайти також варіанти із дрібною сіткою. Такі лійки слугують додатковим захистом від потрапляння в паливний бак домішок та всіляких забруднень.
Стосовно асортименту нашого магазину в цій групі товарів, то ми можемо запропонувати вам:
Металева чи пластикова каністра: який варіант краще?
Коли ми говоримо про каністру для палива, то в нашій уяві перш за все виникає металевий прямокутник із декількома ручками та горлечком зверху. Такий варіант є дійсно найбільш розповсюдженим та надійним (така каністра під час падіння не лусне, а паливо не протече), проте далеко не єдиним. Хоча й металеві конструкції бувають різні, адже метал може бути різним. Частіше ємності виготовляють з оцинкованої сталі, вона доволі міцна, не піддається корозії та коштує відносно недорого. Бувають на ринку також і каністри з нержавіючої сталі, або алюмінію. Такі каністри відрізняються довгим строком експлуатації та придатні для транспортування не тільки бензину, а й питної води. Проте тут є нюанс - каністри з алюмінію є відносно «м?якими», тому на них частіше з?являються вм'ятини та потертості.
Також ви можете купити каністри зі сталі. Такі варіанти є найбільш доступними, проте на них може з?являтися іржа. Аби захистити поверхню варто прогрунтувати її та пофарбувати.
Трохи історії про «класику» … Класична 20-літрова металева каністра (вертикальний прямокутник, потрійна ручка та горлечко нагорі, Х-подібні штамповані ребра) з?явилась е в 1930-х роках.
Саме тоді була розроблена спеціальна металева каністра приблизно в тому вигляді, в якому ми її знаємо зараз, і в її простоті приховано багато цікавих деталей.
Перш за все звернемо увагу на конструкцію з потрійною ручкою у вигляді літери «Ш». Вона забезпечує:
- зручне перенесення каністри однією людиною (якщо тримати каністру по центру за ручку);
- зручне перенесення каністри вдвох, тримаючи крайні ручки;
- можливість одночасного перенесення декількох каністр.
Наступний пункт - Х-подібні ребра. Вони чудово підвищують жорсткість двох половинок корпусу каністри та забезпечують тривалий строк експлуатації каністри. Тут варто відзначити ще й той факт, що саме стик 2 половинок металевої каністри є одним із найслабших місць конструкції. Проте сучасні технології гарантують герметичність навіть на цій ділянці.
Складність процесу виробництва, відносно велика вартість матеріалу та особливості конструкції призводять до того, що металеві каністри виявляються відносно дорогими, та й важать чимало. Саме тому, було розроблено пластикові каністри для палива. Такі каністри приблизно в 3 рази дешевші за сталеві та помітно легші: сталева каністра важить близько 2-3 кг, пластикова – близько 1 кг. Однак тут треба розуміти, що пластик не такий міцний, корпус може просто луснути і все паливо розіллється.
Тут є ще нюанс. Пластикові каністри не можна використовувати для наливання бензину на АЗС, адже пластик є схильним до накопичення статичної електрики, яка може дати іскру та призвести до пожежі. Сучасні каністри є відносно безпечними в цьому плані. Для їх виробництва використовується міцний HDPE-пластик, нерідко – антистатичний. Каністри від перевірених брендів мають сертифікацію (підтверджує її наявність помітний значок на поверхні). Пошукайте на корпусі пластикової каністри літери «UN», розташовані одна над одною та взяті в коло. Однак, заправнику ви будете доводити це довго.
На що ще звернути увагу при виборі?
- Об'єм.
- Форма.
- Клапан.
І трохи про лійки…
Лійки для заправлення палива також можуть бути виготовлені або з пластика, або з металу - великої різниці між ними немає. Тут ви можете обрати будь-який, зручний для себе варіант. Стовно ж форми можуть бути нюанси (у деяких транспортних засобах заправний люк та патрубок виведені в досить незручне місце - для таких варіантів потрібна спеціальна коса лійка.
Хоча тут можна вирішити проблему простіше. Можна використовувати пластикову лійку з гнучким шлангом.
Варто відзначити, що на ринку ви можете знайти також варіанти із дрібною сіткою. Такі лійки слугують додатковим захистом від потрапляння в паливний бак домішок та всіляких забруднень.
Стосовно асортименту нашого магазину в цій групі товарів, то ми можемо запропонувати вам:
Читати інші новини...