7 причин, які викликають шум в системі рульового управління автомобіля

13.07.2020
Ви коли-небудь помічали якісь дивні звуки, коли повертали кермо вашого автомобіля? Ці шуми можуть не здатися чимось незначним, але ви повинні розуміти, що незвичайні звуки, які виходять від керма, не є нормальним явищем. Здоровий автомобіль не повинен видавати шум рульового колеса. Тож, якщо Ви чуєте шум при повороті - не варто ігнорувати це занадто довго, адже ймовірно, що з одним або декількома компонентами автомобіля щось не так.

Щоб точно визначити проблему "галасливого" рульового колеса, ви повинні спочатку дізнатися про головні причини. У цій статті ми розповімо Вам про сім найбільш поширених причин, через які кермо шумить при поворотах.

7 головних причин, за якими рульове колесо видає шум при повороті


Шуми, які виходять від вашого рульового колеса, можуть бути пов'язані з проблемами в системі рульового управління або підвіски. Кожен раз, коли ви повертаєте колесо, компоненти цих систем піддаються навантаженням, і ця напруга може зношувати їх через деякий час.

1) Сухі механізми з'єднання


Шарові опори забезпечують плавний рух важелів підвіски і поворотних кулаків. Важливо, щоб ці сполуки були змащені, інакше вони висохнуть і створять багато шумів при запуску. Вони використовуються кожен раз, коли ви повертаєте кермо. Для обслуговування цих компонентів можна застосувати мастило для ШРУС XADO. Інші продукти для обслуговування шарнірних і кульових з'єднань шукайте в розділі автомобільні мастила та консерванти .

2) Забитий бачок гідропідсилювача керма


Кожен сучасний автомобіль має резервуар рульової колонки, в якому зберігається рідина для гідропідсилювача керма (ГУР). Рідина зберігається чистою за допомогою фільтру, який знаходиться в бачку. Якщо в цей фільтр потрапляє сміття, то резервуар-накопичувач забивається. В результаті він не може забезпечити рульову систему чистою рідиною для гідропідсилювача керма. Це створюватиме шум кожен раз, коли ви повертаєте кермо. Тому, важливо регулярно обслуговувати систему і при необхідності замінити рідину в бачку гідропідсилювача.

3) Погані кінці рульової тяги


Без рульових тяг ви можете забути про руління вашого автомобіля. Ці тяги з'єднують систему рульового управління і підвіски з передніми колесами автомобіля. Завдяки рульовій тязі ви можете керувати автомобілем з мінімальними зусиллями. Стержені утримують все в правильному положенні. Якщо зношені кінці поперечини - то при кожному повороті кінці рульової тяги будуть шуміти, адже, при цьому вони трохи звільняються. Коли це відбувається, компоненти не утримуються в правильному положенні і кермо може качати, вібрувати або мати занадто великий люфт.

4) Зношені амортизатори


Амортизатори - це ті компоненти, що допомагають поглинати вібрації і нерівності, що виникають при водінні. Якщо вони коли-небудь стануть поганими або зношеними, автомобіль буде підстрибувати набагато сильніше і викликати звуки при кожному повороті рульового колеса. Коли амортизатор в кінцевому підсумку виходить з ладу, з'являється ряд симптомів.

5 основних симптомів поганого амортизатора:


  • Вібрації рульового колеса.
  • Нерівномірний знос шин.
  • Відхилення руху при гальмуванні.
  • Витік рідини.
  • Повільне гальмування.


  • 5) Погані підвісні втулки


    Функція втулки стійки стабілізатора полягає в тому, щоб максимально знизити інтенсивність вібрацій під нею. Однак, якщо втулка нижнього важеля управління зношується, то два металевих предмета стикаються один з одним, і тоді у вас буде багато проблем. Як тільки вони починають псуватися, вони тріскаються і в кінцевому підсумку розпадаються. Ви будете знати, коли це станеться, тому що кожен раз, коли ви повертаєте колесо, ви почуєте скрип. Це означає, що необхідно замінити втулки підвіски.

    6) Несправний рульовий механізм з підсилювачем


    Рульова рейка і шестерня є компонентами практично всіх систем гідропідсилювача керма. Коли вони працюють нормально, кермо завжди слухняне і зазвичай саме повертається в центральне положення. Але, якщо вам важко повернути або кермо занадто туго йде, то, швидше за все, у вас є витік або інші проблеми з вашої рульовою рейкою і шестернею. Це також може викликати ниючий звук при кожному повороті, частіше його можете почути, коли будете повертати руль на низьких швидкостях.

    7) Низький рівень рідини


    Рідина для гідропідсилювача керма необхідна для того, щоб насос гідропідсилювача міг змащувати рульову рейку і дозволяв водієві плавно повертати кермо. Запасу рідини ГУР має бути достатньо, щоб тиск в гідравлічній системі залишалося на робочому рівні і ви могли легко повернути кермове колесо. Якби стався витік в резервуарі або на гідравлічних лініях, то тиску необхідного для того, щоб ви могли плавно повернути колесо будо б недостатньо. Якщо рівень кількості рідини в гідропідсилювачі керма стає низьким, на горизонті з'являється несправний насос гідропідсилювача керма.

    Профілактика несправності гідравлічного насоса


    Не варто ризикувати подібним чином, продовжуючи їздити на автомобілі з будь-якими з перерахованих вище симптомів. Якщо при поворотах з'явилися хвилюючі Вас звуки, це повинно спонукати вас перевірити всі ущільнювачі і насос гідравліки, тому що це може означати, що якісь з компонентів потребують заміни. Чим довше ви чекаєте вирішення проблеми, тим гіршим стане знос і з'являтимуться все більші проблеми з керованістю.

    Ми рекомендуємо проводити обслуговування системи ГУР хоча б раз на рік, при прояві будь-яких проблем, реагувати, як можна швидше і не затягувати з поїздкою до механіка. Адже чим довше тягнете - тим дорожче обійдеться ремонт. Щоб не довелося згодом міняти всю рульову рейку, шестерні і насос, реагуйте на будь-які прояви несправностей, як можна швидше, це дозволить уникнути повної відмови і замикання керма в самий невідповідний момент.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено