Навіщо потрібно стежити за тиском в шинах?

13.07.2012

Кожен автолюбитель знає, що стежити за тиском у своїх шинах потрібно обов'язково, але на практиці багато хто не надають цьому потрібного значення.
Але чому ж так важливо уважно стежити за станом шин і ретельно контролювати рівень потрібного тиску в них? Чому цій темі приділено так багато уваги в літературі, автожурналах і інтернеті, чому про це весь час нагадують працівники СТО?

Річ у тім, що при постійному контролі стану шини Ви зможете уникнути неприємної ситуації з раптово спущеним вранці або в дорозі колесом. Навіть після самої короткочасної стоянки дуже рекомендується перевіряти цілісність шин. Адже за час Вашої відсутності могло статися що завгодно. Паралельно з цією перевіркою добре перевіряти та стан фарби, замків і скла.

А крім регулярного контролю візуально необхідно перевіряти рівень тиску в шинах мінімум щотижня. Зробити це можна самостійно за допомогою манометра окремого або вбудованого в насос, компресор. Також можна звернутися за допомогою до співробітників СТО та шиномонтажу. Якщо тиск відрізняється від рекомендованого виробниками авто, слід це виправити.

Якщо ж Ви з яких-небудь причин ігноруєте ці рекомендації та не стежите за станом шин, це дуже скоро негативно відіб'ється як на безпеці руху, так і на фінансовому добробуті.

Звичайно, на малій швидкості руху різниця в тиску різних коліс не відчувається, та й візуально непомітна. Але варто трохи прискоритися або увійти в крутий поворот, як може статися раптовий занос або ж автомобіль почне ковзати. І чому різниця тиску в колесах більше, тим менш стабільна машина в русі.


А якщо Ви будете переміщатися по трасі на спущених шинах, це суттєво вдарить по Вашому гаманцю. Адже швидкість зносу шин в спущеному стані росте, і Вам доведеться міняти їх набагато раніше стандартного терміну. В середньому, якщо тиск менше потрібного на 30%, ці шини прийдуть в непридатність у 2 рази швидше, ніж при нормальному режимі використання. Якщо тиск нижче встановленого виробником на 10-15%, шини зношуються на третину швидше.

А ще під час руху на недостатньо накачаних шинах істотно швидше витрачається паливо. Це відбувається за рахунок збільшення сили опору кочення, адже у спущеною шини поверхню контакту з дорогою набагато більше. Для подолання збільшився опору, зрозуміло, потрібно більше палива.


На цьому перелік негативних наслідків їзди на спущених шинах не закінчується. Адже під час руху значно збільшується шум, причому чим більша швидкість, тим рівень шуму вище. Цей негативний фактор вкрай неприємний і навіть шкідливий як для слуху, так і для душевного спокою знаходяться в авто.

Невелика хитрість: якщо збираєтеся перевозити важкий вантаж, перекачати шини на 10-20 відсотків понад рекомендованого рівня тиску, а після розвантаження поверніть все на початковий рівень. Це також допоможе уникнути підвищеного зносу шин.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено