Який тиск необхідно підтримувати в шинах?

01.04.2019
Оптимальний тиск для шин автомобіля є важливою умовою тривалості терміну служби покришок і чинником впливає на економічність їзди. Рівень тиску вимірюється в барах за допомогою цифрового або ручного манометра. Значення, які необхідно підтримувати, коливається від 1,5 до 3 атмосфер, все залежить від моделі автомобіля і в кожному конкретному випадку є рекомендований показник від виробника транспортного засобу.

Вплив недостатнього або надмірного тиску!
Значна кількість водіїв проводять перевірку тиску шин як правило при зміні шин сезонно, в окремих випадках - перед далекою дорогою. В результаті чого більшу частину життя шини служать ніяк не в тому режимі, який був опрацьований заводом. Недостатнє або зайва кількість атмосфер в покришках може призвести до таких наслідків:
  • ранній знос бічних частин шини;
  • поява дефектів на гумі і дисках;
  • погіршення гальмівних характеристик;
  • дискомфорт при управлінні;
  • ранній знос середній частині покришки;
  • нерівномірний розподіл навантаження на підвіску;
  • зміна витрати пального і т.д.
  • Тиск в шинах повинен бути однаковим по всіх коліс і відповідати необхідним нормам. Для кожної конкретної моделі автомобіля існують рекомендовані параметри тиску в шинах від виробника, зазначені в технічній документації до транспортного засобу.

    Як дізнатися, який тиск необхідно дотримуватися в шинах?
    Норми, в рамках яких необхідно підтримувати допустимий тиск всередині колеса, вказані не тільки в сервісній книжці до автомобіля, але і продубльовано на спеціальних металевих табличках біля бензобака або водійського сидіння. Слід дотримуватися саме таких показників, орієнтуючись на мінімальні дані, зазначені для автомобіля без завантаження. Параметри використання агрегатів розраховані виробником автотранспорту в умовах тестування при середніх навантаженнях і температурах.

    Важливо! Під час накачування коліс не можна орієнтуватися по показникам, зазначеним на покришці, адже це значення свідчить про можливе навантаження, яку здатна витримати покришка, при такому тиску їздити небезпечно.

    Дотримання рекомендацій і допустима похибка!
    Відштовхуючись від зазначених показників в паспорті транспорту, слід не допускати більшої похибки, ніж 0,3 атмосфери від рекомендованих норм. При змінах умов експлуатації, наприклад при динамічній їзді по дорогах з екстремальними умовами, коли є велика кількість вибоїн на дорогах, допускається зменшити рівень тиску на 0,2 Атм від рекомендованих показників. Також допустима невелика різниця між тиском в передніх і задніх парах коліс, пари ззаду качають трохи слабше, приблизно на 0,1-0,2 бару, оскільки на цю частину припадає менше вагового навантаження.

    Як правильно проводити огляд шин і перевіряти тиск?
    Щоб уникнути будь-яких неприємностей, пов'язаних з невідповідністю нормативних показників, бажано вимірювати тиск в шинах за допомогою манометра перед поїздкою. Проводити перевірку тисків в колесах відразу після зупинки не слід, краще зробити це через кілька годин. Адже при швидкісному русі будь-якого автомобіля, покришки нагріваються, отже температура стисненого повітря зростає, а це завищує показники при вимірах.

    Для підтримки оптимального рівня тиску в шинах існує великий вибір автомобільних компресорів з манометром, які можна придбати для особистого користування на нашому сайті. Щоразу здійснюючи коригування тиску в колесах машини, слід уважно оглядати цілісність і стан покришок. Будь-які відхилення здатні вплинути не тільки на рівномірність зносу покришок і витрата палива, але і стати причиною виникнення "гриж".

    Для водіїв зі стажем розуміння, коли та наскільки потрібно підкачати шини, приходить з роками. Досвідчені автовласники здатні оцінити ступінь тиску в шинах навіть візуально. Але, незалежно від навичок, бажано перевіряти та коригувати тиск в шинах з частою регулярністю, хоча б раз на тиждень, щоб забезпечити безпеку і комфорт під час поїздки, незалежно від відстані.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено