Навіщо потрібен антигель?

31.01.2014
Зимове дизпаливо не завжди виправдовує наші очікування. Вимоги до нього можуть бути досить високі, але в реальності низькотемпературні характеристики дизельного палива залежать від таких параметрів, як температура застигання, температура помутніння і максимальна температура фільтрування. Багато сортів дизельного палива схильні до кристалізації парафінів при зниженні температури. В результаті цього процесу паливо перетворюється в гелеподібну масу, яка набагато гірше прокачується через фільтри та труби, що призводить до погіршення пуску дизеля, і, як наслідок, до перебоїв в його роботі. Як не слід позбавлятися цієї проблеми? Ні в якому разі не нагрівайте паливний бак за допомогою відкритого полум'я, це дуже небезпечно. Розбавляти дизельне паливо гасом або бензином не тільки малоефективне, а й шкідливо для моторесурсу двигуна. Найкраще розв'язувати питання за допомогою спеціальних депресорних присадок, які в побуті зазвичай називаються «антигель».





Що робить антигель? Він знижує температуру застигання літнього дизпалива до мінус 30-40 градусів, а зимового - до мінус 50 і більше. Заливати антигель слід прямо перед заправкою. Причому дуже важливо залити його в паливний бак саме перед заливкою палива. Коли паливо почне заповнювати бак, в якому вже є антигель, присадка рівномірно розподілиться по його об'єму. Щоб домогтися ще кращих результатів, потрібно розігріти вміст флакона, так, щоб антигель був не холодніше 5 градусів. Зрозуміло, присадку потрібно додавати для профілактики поки паливо не застигло та не втратило своїх властивостей. Якщо ж паливо вже застигло і втратило свою рухливість, антигель вже не ефективний. Для таких випадків потрібно використовувати розморожувані засоби для дизельного палива, який зможе розплавити кристали парафіну. Розморожувані засоби вводять в фільтр в пропорції з паливом 1: 1. Обидві присадки сумісні з будь-якими видами дизельного палива.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено