Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Toyota Corolla (E10) '91-97
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Toyota Corolla (E10) '91-97. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Corolla (E10) '91-97
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Corolla (E10) '91-97
292475
2 651 грн.
Для оригінального номера: 16400-15450
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 350 мм
Ширина мережі: 639 мм
Глибина сітки: 16 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 350 мм
Ширина мережі: 639 мм
Глибина сітки: 16 мм
041618
Немає в наявності
3 381 грн.
Виробник: KOYORAD ;
Якість: гарне
Розміри радіатора: 350х550х17 мм.
Конструкція: мідь, латунь
Якість: гарне
Розміри радіатора: 350х550х17 мм.
Конструкція: мідь, латунь
297092
Немає в наявності
2 524 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Toyota Corolla (E10) '91-97 ціна у Авторадості: Від 2 524 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 64786A | 2 651 грн. |
Радіатор охолодження двигуна для TOYOTA (NRF) 53339 | 3 381 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NRF 507594 | 2 524 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.