Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Peugeot 3008 '09-16
Придбати автомобільні аксесуари буде нескладно, якщо знати, де шукати. Наш інтернет магазин надає великий вибір виробів для авто. У продажу пропонується продукція для:
- Захисту; li>
- Оновлення; li>
- Ремонту. Li> ul> У нас ви легко оформите покупку на Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Peugeot 3008, авто випускається з 2009 року. Також тут ви зможете придбати інший товар для автомобіля даного типу. Вибираючи Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер в Peugeot 3008 '09, дивіться на характеристики аксесуара. І хоча весь товар відрізняється високою якістю, за властивостями він може відрізнятися. Найчастіше це непомітна одразу деталь опису, але, в загальному, це може вплинути на загальні експлуатаційні характеристики продукції. В інтернет магазині ви знайдете і Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер на Пежо 3008. Деталі для технічної частини авто можуть використовуватися з бензиновим двигуном об'ємом 1.2, 1.6 Vti літра, і дизельним об'ємом 1.6 Hdi, 2.0 Hdi. Крім того, на сайті представлені Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер і інші аксесуари, які ви легко можете замовити з будь-якого міста.
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Peugeot 3008 '09-16
298836
3 294 грн.
Бренд: NRF
Тип: Інтеркулер турбіни
Тип: Інтеркулер турбіни
297393
2 053 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
298780
4 191 грн.
Бренд: NRF
Тип: Інтеркулер турбіни
Тип: Інтеркулер турбіни
297375
1 907 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
296489
2 813 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор оливи двигуна
Тип: Радіатор оливи двигуна
297159
3 672 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
296991
4 036 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
041518
2 349 грн.
Виробник: NRF ;
Якість: гарне/середнє
Розміри радіатора: 380x554x29мм.
Якість: гарне/середнє
Розміри радіатора: 380x554x29мм.
292673
2 197 грн.
Розміри радіатора: 94 x 62 x 50 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
291889
3 194 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 380 мм
Ширина мережі: 549 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 380 мм
Ширина мережі: 549 мм
Глибина сітки: 26 мм
297377
2 716 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
297359
Немає в наявності
2 793 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
291688
Немає в наявності
2 174 грн.
Бренд: Profit
Тип: радіатор
Тип: радіатор
297373
Немає в наявності
2 226 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
298791
Немає в наявності
4 658 грн.
Бренд: NRF
Тип: Інтеркулер турбіни
Тип: Інтеркулер турбіни
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Peugeot 3008 '09-16 ціна у Авторадості: Від 1 907 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Інтеркулер турбіни NRF 30190 | 3 294 грн. |
Масляний радіатор двигуна NRF 31333 | 2 053 грн. |
Інтеркулер турбіни NRF 30462 | 4 191 грн. |
Масляний радіатор двигуна NRF 31781 | 1 907 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.