Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi L200 / Triton '05-15
Знайти в нашій країні Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер до Mitsubishi L200 / Triton - завдання часом непросте. Справа в тому, що у нас не настільки популярні пікапи, як в деяких інших країнах. І водіям доводиться обійти безліч магазинів, щоб відшукати не тільки відповідний Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер на Мітсубісі Л200, а й належної якості. В іншому випадку, встановлена деталь прослужить вкрай недовго, і буде потрібно знову витрачати час на пошуки і установку.
Ми вирішили цю проблему, і заповнили каталог нашого ресурсу найширшим асортиментом запчастин для зазначеного автомобіля. Тепер, щоб купити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi L200 / Triton, не потрібно об'їжджати пів міста! Досить зробити замовлення у нас, сидячи в звичній обстановці будинку або на роботі. Замовити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер можна для пікапів, випущених з 2005 по 2015 роки, з дизельним двигуном 2.5 Di-D. Запчастини будуть доставлені в вказану вами адресу одним з популярних поштових перевізників. А якщо знадобиться консультація фахівця, ви завжди можете звернутися до нашого співробітника по телефону.
Ми вирішили цю проблему, і заповнили каталог нашого ресурсу найширшим асортиментом запчастин для зазначеного автомобіля. Тепер, щоб купити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi L200 / Triton, не потрібно об'їжджати пів міста! Досить зробити замовлення у нас, сидячи в звичній обстановці будинку або на роботі. Замовити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер можна для пікапів, випущених з 2005 по 2015 роки, з дизельним двигуном 2.5 Di-D. Запчастини будуть доставлені в вказану вами адресу одним з популярних поштових перевізників. А якщо знадобиться консультація фахівця, ви завжди можете звернутися до нашого співробітника по телефону.
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Mitsubishi L200 / Triton '05-15
296849
6 300 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
291932
6 493 грн.
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 524 мм
Ширина мережі: 632 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 524 мм
Ширина мережі: 632 мм
Глибина сітки: 26 мм
296679
6 695 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
292549
6 042 грн.
Версія: Heavy Duty
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 525 мм
Ширина мережі: 638 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 525 мм
Ширина мережі: 638 мм
Глибина сітки: 26 мм
296850
5 889 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
296851
Немає в наявності
4 953 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi L200 / Triton '05-15 ціна у Авторадості: Від 4 953 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NRF 53909 | 6 300 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 62896 | 6 493 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NRF 53910 | 6 695 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 628965 | 6 042 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.